Månadens lista - April

Hejdå april och hej maj! Vad sägs om att avsluta påskmånaden med en tillbakablick på hela april månad?! 

Månadens färg: 
Grått. Låter dystert, men är bara så sjukt snyggt! Ingen skillnad om det är på kläder eller inredning, grått funkar. Svart är också alltid ett säkert kort. 

Månadens favorithändelse:
Helt klart Brobyggarnas sjunde årsfest! Se inlägget om det här

Månadens dryck:
Hmm, vet inte om april har haft nån speciell dryck. Men rödvin är alltid bäst. Det jag druckit mest under april är väl dock apelsinjuice typ, eller vatten haha. 

Månadens resa: 
Påskresan till Stockholm. Familj, vårväder, vänner, shopping och annat nice.

(null)

Månadens detalj/sak:
Troligtvis datorn, den är mitt liv. Plugg, plugg, plugg. Plus serier och blogg. 

Månadens sötaste: 
Lilla Olivia <3 

(null)

Månadens väder: 
Soligt men kallt. Äntligen börjar dock våren komma! 

(null)

Månadens klädesplagg:
Kanske svarta sköna och snygga byxor från New Yorker.  

(null)

Månadens måltid:
Brunch med Nadja på Astor. Sjukt massa gott! Färskpressad apelsinjuice, kaffe, lax-cheesecake, rösti, baconlindade dadlar, pestotomater, gott bröd, frukt, paj, ostar, grönsaker o dipp m.m. Lördagens innerfilé med kvartetten var inte heller så dum! 

(null)

(null)

Månadens bästa inköp:
Svart kappa från VILA. 

(null)
På bilden syns även de sköna svarta byxorna och en ny topp :) 

(null)

Månadens bästa beslut:
Att börja blogga mer igen. 

Månadens fest: 
Kollektivets wappen-fest! Superbra ordnat och en riktigt lång o rolig kväll. Flummigt och rätt så oklart också. Idag mår man dock lite sämre... Mer om wappen i ett skilt inlägg nån annan dag! 

Månadens projekt:
Har nog varit att ta tag i mitt eget mående. Sova bättre, äta regelbundet och börja träna igen. Prata om känslor och bearbeta allt.  

Månadens längtan:
Att komma till en dag så livet känns lätt igen. 

Månadens uppfyllda mål:
Att jag bokat tid till psykolog igen. Känner också att jag lyckats med en bra start på barnmorskeinriktningen. 



Nu är jag helt slut så ska se lite film och försöka sova en stund. Imorn väntar ordentligt med plugg inför torsdagens tent och på fredag väntar praktiska övningar. Det var nog veckans planer vad jag vet. Hoppas att ni alla haft en bra vappen/valborg och får en fortsatt bra vecka!

-  Love  -