Fredagsdate

På måndag börjar min praktik i roparnäs. Min första praktikvecka innebär höstlov för casper så han är hemma hela veckan. Därför ville vi passa på att göra något extra före han åkte hem igår. Det resulterade i dejtkväll på Faros. Är nog Vasas mysigaste restaurang tycker jag! Efter den stimmiga miljön på senaste dejten på amarillo så kändes det riktigt lyxigt med lugn musik, tända ljus och härlig stämning. Riktigt god mat också!! Dom har en höstinspirerad meny med rotfrukter, svamp, viltkött, lingon, potatisgratäng och annat mumsigt. En riktigt mysigt dejt med my love :D 
 

Till förrätt åt jag en jättegod rödbetssoppa med getostkräm och vitlöksbröd ^^

<3 
 
 
Idag har jag jobbat på T3 igen. Va inte riktigt pigg då klockan ringde strax efter halv sex och hade drömt en jätteobehaglig dröm som till en början va svår att skaka av sig. Men då jag bara kom upp så blev det sen en bra dag och det gick faktiskt rätt snabbt på jobbet. När jag kom hem gjorde jag Nattis "äppelpaj" och åt det i soffan tillsammans med en kopp te. Resten av kvällen har sen bara varit chill. Är så sjukt trött så förutom matlagning har jag bara legat i soffan. En välbehövlig kväll för mig själv!