En hösthelg i tärjär

Helgen som var spenderade jag med Casper hemma hos honom. En helg som jag faktiskt på riktigt kände mig ledig och kunde njuta av att ta det lugnt. Vädret var inte strålande men solen lös korta stunder och inget regn åtminstone. Alldeles dimmigt och kallt på lördagen men ändå skönt höstväder. Helgen bjöd på goda middagar, sovmorgon, lugna frukostar, träffa caspers kompisar, hänga vid villorna (casper fixade och jag fotade), besök hemma hos caspers kusin och hennes familj, häng hos mormor & morfar och farmor, hundmys, en trip till familjen backfält och annat skönt. En riktigt härlig hösthelg helt enkelt! Alltid lika härligt att komma dit :) 
 
View från bilen på fredagen 
 
 
 
 
Kämpade med vattendroppen länge och va helt inne i min egen värld ^^
 
 
H A R M O N I 
 
 
 
 
 
Såå mysigt ställe! 
 
 
 
Sneakpeak på pamela och ronnys underbara hus och deras lika underbara lekstuga ;) 
 
Världens bästa simone <3 
 
Myshund håller mig sällskap i sängen! 
 
Bästa frukosten :D