Ladda batterierna

Praktiken fortsätter för fullt och nu är det bara två pass kvar på första avdelningen, konstigt att 3 veckor redan har gått. Efter förra veckan var jag ganska trött faktiskt och kände att jag behövde återhämta mig. Så när jag slutade praktiken på eftermiddagen i lördags och hade söndagen ledig så blev det ett riktigt ladda-batterierna-dygn. Träna, laga lite lyxigare mat, dricka rödvin i soffan och kolla flera filmer/serier efter varandra. På söndagen var det strålande sol och då passade det utmärkt att vara på en riktig långpromenad med mig själv ute på isen. Annars blev det bara lugnt häng före jag skulle börja jobba natt på söndagkvällen. Men jag kände mig riktigt utvilad då så jag tror att ett dygn helt för mig själv var precis vad jag behövde för att ladda batterierna. Jag älskar att vara bland folk och ha mycket program osv men ibland är det otroligt skönt att vara själv :) 
 
 
 
#schysstmössa och #schysstvärmare från åre ;) 
 
 
 
En av de bästa delarna med vinter i Vasa :D 
 
 
 
 
Finns nog inget annat som laddar mina batterier så bra som en promenad och extra härligt när det är sol förstås! 
 
#1 - - Mattias:

Vilka underbart häftiga bilder!

#2 - - Mattias:

Vilka underbart häftiga bilder!