Från 0 till 100

Har just kommit hem från ett kvällspass på praktiken. Det är onkologiska avdelningen som gäller just nu! Psykiskt tungt med cancer förstås men också intressant. Dock börjar det kännas som att jag mest vill att praktiken ska vara över. Längtar till skolan och den vardagen. Har morgonskift imorgon så måste så småningom gå o sova för att orka, men tänkte att jag skulle äta lite och blogga först. Bloggen har som ni märker hamnat lite i andra hand på senare tiden, men så är det helt enkelt bara. Tycker riktigt mycket om att skriva och även att läsa i efterhand, men just nu är det inte alls något jag prioriterar eller riktigt brinner för. Kan förstås ändras framöver, vi får se :) 
 
Annars så går tiden mest till praktik och när man inte är på praktik så äter man och sover. Ungefär haha. Umgås mycket med vänner och så där gör jag förstås alltid också, har ingen aning om vad jag skulle göra utan dem här. Härliga promenader, kaffedejter, middagshäng, kvällssnack osv. Det är verkligen LIVET! En annan liten filur jag har spenderat lite tid med är den härliga lilla vovven nedanför. Har både hunnit vara hundvakt en lördag och gå nån mysig promenad i veckan. Underbart hur ett djur kan muntra upp en så mycket! 
 
Look at those eyes! 
 
 
Här var det ännu vinterväder... Nu börjar all snö smälta, solen kommer fram och vårkänslorna smyger sig på. Hoppas att det stannar så! 
 
 
En riktigt nallebjörn och fotomodell :) 
 
 
I torsdags hade jag ledig dag och i onsdags så var det dags för brobyggarnas sitz "fortsättningen på något gammalt". Kvällen så där all in all blev väl kanske inte en av dom bästa tyvärr men det har jag mig själv och förfriskningarna att skylla för. Ingen mer info där inte men man lär av sina misstag hehe. Det enda som inte blev så lyckat var dock slutet på ollis.. Sitzen däremot va SJUKT BRA! Taggat bordssällskap, bra program, bästa toastisarna och ett riktigt klockrent SKAM-tema som verkligen gick igenom hela sitzen. Så TACK brobyggarna för jävligt bra planerad och genomförd sitz :D 
 
Lite oklart exakt vad jag va utklädd till.. Började inspireras av nå amerikanska fängelsefilmer men sen for det lite out of hand med sminket som alltid med mig i farten haha 
 
 
 
Nu har jag ätit lite kvällsmat under tiden jag har skrivit. Ska fortsätta med te och lite glass innan det blir sängen som gäller. Gonatt på er och ha det bra!