Stockholmshelg

Före sommarjobbets början så hann jag lyckligtvis med en helg i stockholm. Det blev också en riktigt härlig helg med lite sol, hänga med familjen, gosa med katterna, vila, gå på student, träffa vänner, gå omkring inne i stan osv. Hann helt enkelt med att göra det mesta av vad jag ville i stockholm. Det där med storstan och folk över allt osv haha är inte riktigt min grej nå mer, antar att jag "blivit en lantis" som Simon säger. Intressant hur snabbt man vänjer sig. Var hur som helst riktigt härligt att få träffa några av dom som jag har saknat så mycket, det är ju trots allt därför jag vill åka dit. Middag/fika med familjevänner, en hel helg med familjen, gå på cafe med Alva, hänga hela kvällen med Helena och sitta några timmar i parken med Elina. Bara prata, hänga, catcha up och ta igen tid man har missat. Fiiina människor <3 
 
 
Underbara lillasyster <3
 
Saknat katterna också :D 
 
Smaka på Stockholm i Kungsträdgården 
 
 
Sååå härligt att hänga med en fin vän bland syrenerna! 
 
 
Idag firar Sverige också sin nationaldag så jag hoppas att alla mina vänner i Sverige har haft en härlig dag! Själv har jag ju inte direkt firat men självklart tänkt på det ändå.