Sommarliv i Vasa

Jobbet flyter på och det går faktiskt över förväntan! Igår hade vi ett kvällspass från helvetet och förutom att jag kastade i mig mat på några minuter så sprang vi alla på hela kvällen. Men så är tyvärr vissa dagar i en hårt belastad vård. Trivs hur som helt riktigt bra! Känns inte riktigt som något jag vill göra resten av livet men jag lär mig massor och tycker att det är ett riktigt bra sommarjobb. Många härliga patienter, för det mesta passligt mycket att göra och många roliga kollegor. 
 
Utöver jobbet så har den senaste veckan varit en riktigt somrig och underbar vecka! Har verkligen fått se det fina med en sommar i Vasa och måste bara säga att jag trivs SÅÅ BRA! Allt det där jag drömde om när jag valde att stanna över sommaren har på ett sätt redan visats sig. Terasskvällar, båtliv, hundmys, kompismiddagar, luncher, sola, simma, promenera osv. Sena kvällar och ljusa nätter. Varma dagar och sol. Härligt sommarliv med andra ord! 
 
Fick träffa Ellens lilla sötnos; Corgin Max :) 
 
 
Laxlunch på Kaffehuset August med Stefanie :) 
 
Solig eftermiddag vid havet med världens bästa partner in crime :D 
 
 
HAVET sviker aldrig!
 
Sommarkväll med nedervetil-gänget och härliga människor vid vasklotbryggan 
 
F A R O S
 
 
Båtlivskväll med martina och pojkarna ^^
 
Vackrare hittar man inte!! 
 
 
Hundvakt till favoriten! Those eyes <3 
 
Efter kvällspasset från helvetet igår så räddade Hencca mig med iltapala. Sen blev det en skön pratkväll :D