En ganska bra verklighet

Efter så mycket ledigt så är det ganska tufft att komma tillbaka till vardag, jobb, butiksshopping, matlagning, städning, uppackning och verklighet. Det kommer alltid lite som en chock och trots att man har blivit ledig så blir man ju såååå trött. Men jobbet har gått riktigt bra och vädret här i Vasa har varit underbart så det har nog after all varit riktigt bra. Jag trivs med vad jag gör och jag njuter av sommaren till fullo! 
 
Promenad med favoriten <3 
 
 
Då det är så varmt att man har klänning så är livet bra! 
 
 
Promenera vid havet och plocka vackra sommarblommor är bland det bästa jag vet :D 
 
 
Nu börjar klockan bli mycket och om jag ska orka med jobb igen imorgon så är det dags att jag går o sover. Efter morgonpasset imorgon kommer casper hit så då får vi ses igen! Sen väntar ytterligare två dagar jobb och sen på nästa tre dagars ledighet så ska jag åka söderut till Nadja. Också något att se fram emot <3