En vecka av allt möjligt

Så har ytterligare en vecka gått och jag har faktiskt ingen aning om hur det kan gå så snabbt hela tiden. Enda skolan vi har haft denna veckan är en lektion i onsdags eftermiddag om ryggmärgsskador, hur man sätter stiff neck m.m. Helt okej intressant och framförallt faktiskt riktigt skönt att vara i skolan och att ha program för en gångs skull. I övrigt så tappar man uppfattningen helt om vilken dag det är och hur mycket klockan är. Allt flyter liksom lite ihop när man är ledig hela tiden. 
 
Annars så har veckan minst sagt varit lite av allt. Det har varit dagar och moments med bakslag, men också stunder då jag kämpat mer än nånsin och har växt. Den där jobbiga kvällen va dom två som betyder allra allra mest här för mig och utan dom vet jag inte vad jag skulle göra. Tänk hur livet inte alltid blir som man har tänkt... Men efter molniga dagar kommer soliga dagar, både symboliskt och bokstavligt. Det har varit upptagna dagar och lugna dagar. Festande och program, men också sovmorgon och vila. Kortare stunder av solohäng och MÅNGA stunder av kompishäng. Soliga promenader, timmar av talks, fixade julias hår inför årsfest, sitzande, luncher, bakning med rebecka, förfest, halarkalas, middag med casper o martina, roadtrip med casper, lite shopping, filmkväll med nadja o jojjo, hotellfrukost med nadja och mycket annat härligt. Allt möjligt helt enkelt :) 
 
Hade turen att få låna världens härligaste Pepe en dag till <3 
 
Filicia och Entechs 80-talssitz på castle med efterfest på ollis. Mest galna och roliga kvällen på länge! 
 
Halarkalas Valentines på Leipis! 
 
I det vackra vädret ville hon filma på isen men telefonen dog hela tiden av kylan. Så då kom hon på att hon skulle värma telefonen med sitt hjärta. Många tokiga idéer har hon ibland men det e väl tur det så vi får skratta. O knäpp eller inte; ett varmt hjärta har hon i alla fall <3 
 
Dagen efter barhäng så har detta blivit lite av en tradition. Ingenstans laddas batterierna så bra som på en promenad med trollis i solen. Tre saker som gör mig otroligt glad! Promenader, sol och Martina :D 
 
 
Julia är årsfestfin!! <3
 
Fredagstacos med 2/3 av "supporttrion" ;) 
 
'Han gör mig glad :D 
 
 
Till hemmet köptes nya ljusstakar och ljus plus dukar ^^
 
 
 
Söndag betydde slappardag som mestadels har spenderats själv. Efter en vecka då nästan varje stund har spenderats med andra så kändes det faktiskt välbehövligt. Så med andra ord har jag chillat rätt mycket. En tur till butiken, tvätta lite och fixa diverse annat har jag också fått gjort. Nu ska jag äta middag och sen lägga mig i soffan med serier tänkte jag göra nu. Lugnt avslut på denna veckan! Imorgon är det skola/tent som gäller och på kvällen ska vi vara med flickorna eftersom Nadja åker iväg på tisdag. I övrigt blir nog veckan lugn tror jag. 
 
Hoppas att ni får ett bra avslut på er vecka! Kärlek från mig <3