Sverige och första advent

Över första advent-helgen så var det dags för mig att åka fem dagar till Sverige igen. Förra året i december var jag med som representant för Novia på saco-mässan och eftersom det gick så bra så åkte jag i år igen. Med andra ord så spenderade jag ons-fre på stockholmsmässan i monter tillsammans med novia, åa, helsingfors universitet, arcada, hanken och alla skolor i Finland som har svensk-språkiga utbildningar. Riktigt roligt faktiskt att få prata på mässan och responsen var över all förväntan. Kanske det resulterar i att fler svenskar kommer till Finland, eller i alla fall får lite mer positiv syn haha. Förutom själva mässan så hann jag med att hänga med familjen, shoppa lite, hänga en hel kväll hos Elina, tapaskväll, lilla juls fika, julpyssel, adventskonsert i kyrkan och lite annat mysigt. Intensivt schema men det var det värt när man äntligen får träffa alla igen! 
 
(null)
 
(null)
Utsikten från hotellet vid mässan
 
(null)
Älgarna på plattan 
 
(null)
 
(null)
 
Tack Sverige för denna gången, ses igen på jul! På fredag morgon åker jag dit igen :)