Finland 100 år

Den 6 december var det dags för Finland att fylla år igen och denna gången var det 100 år. För mig resulterade inte dagen i något speciellt firande men det var en fin dag ändå. Jag fick sovmorgon och blev bjuden på god frukost, hade sen en lugn dag med film. Mot kvällen lagade jag och casper lyxmiddag som vi njöt av med två blåvita ljus tända. Inget mer speciellt än så, men oj så härligt ändå! En fin dag med honom helt enkelt, mycket mer önskar jag mig inte these days <3 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
För i övrigt är det ganska fint att tänka på att Finland kämpade för att vara ett fritt land och nu har det varit självständigt i hela 100 år. Ingenting som lilla jag riktigt kan ta in... men något som jag verkligen beundrar! O efter att ha bott 2,5 år här så kan jag säga att det märks att finländarna är stolta över sitt land, för det allra mesta i alla fall. O jag har också märkt att det är ett land som jag trivs otroligt bra i. Så jag är glad att mitt öde placerade mig just här :)