Svenska kärlekar på besök

Hej på er, länge sen igen! Blir förvånad varje gång jag kollar statistik och inser hur många som kollar in här varje dag trots att jag nästan aldrig bloggar nu mera. Roligt förstås! Livet rullar på som tidigare och herregud snart är ju sommaren slut. Sen jag bloggade sist så har jag haft sverigebesök, fyllt år, varit på bröllop med casper, jobbat, tränat och hängt lite med vännerna. Ungefär som vanligt helt enkelt. 
 
Från då mamma och Olivia va här har jag tyvärr inte så mycket bilder men det var riktigt härligt att ha dom här. Även om det bara blev tre dagar tillsammans så va det supermysigt. På söndagen chillade vi en stund hos mig och bara catcha up om allt. Sen åkte vi på roadtrip norrut med destination Terjärv där vi drack kaffe och åt glass o jordgubbar hemma hos Casper o hans familj. Sedan kom C med oss till Jeppis där vi åt middag på friends and burgers innan vi åkte tillbaka till vasa :D 

På måndagen sov vi ganska länge, lagade god frukost och chillade på morgonen. Sen blev de diverse ärenden och efter det blev det roadtrip igen, söderut denna gången. Dagens destination blev backfälts villa i fagerö. Där bjöds det på lunch, mysigt häng och kaffe. Även nadja kom dit så va härligt att se henne också. Vi kom sent tillbaka till vasa och köpte pizza med oss hem som vi åt i soffan framför tvn haha. På tisdagen hade vi inga särskilda planer så då hängde vi bara i vasa. Jag skulle hitta en klänning att ha på mig på bröllop och råkade visst även shoppa en hel del annat. Sen besökte vi matmarknaden på torget och åt lite gott innan vi gick hem till mig för ytterligare en mysig lugn kväll :) 
 
 
Tokiga familjen ^^
 
 
Från martinas villa har jag inga andra bilder än på saga o poco <3 
 
 
 
TACK bästa mamma och olivia för att ni kom, längtar redan tills ni kommer nästa gång :)