Pampas 2017

Så där några dagar in på den nya veckan har jag repat mig tillräckligt och har äntligen tid att blogga om förra veckan. PAMPASVECKAN 2017; en vecka man sent kommer att glömma. SÅÅ LYCKAT från början till slut!
 
Jag hade superkul förra årets pampasvecka och hade nog längtat efter årets under en ganska lång tid, men sist och slutligen hade man inte förväntat sig så mycket ändå. Det är ändå så pass oplaneratoch blir sällan vad man har trott. Sen vill man ju inte heller planera för det är just det där spontana som gör det så KLOCKRENT. 
 
Inga ord, bilder eller videos kan riktigt beskriva hur bra veckan var. Såå galet högt över alla förväntningarna blev det. Fem dagar av härligt häng, gamla vänner, nya vänner, underbara vänner, skratt, frukostar, snabbmat, förfester, mellanfester, barhäng och annat skoj! Genuin lycka & glädje veckan igenom. Att få skratta tills man gråter eller har ont i magen, få chilla med vasas alla sköna studeranden och festa tills man somnar på två sekunder då man kommer hem mitt i natten. Kan det bli bättre!? :D 
 
Bildmaraton med diverse vimmel here you go: 
 
Så här glad blir man då praktiken är slut och Pampas kan börja! (Så här fräsch är man också FÖRE fem dagars festande haha...xD)
 
Syhfilis race och vi kollade brobyggarnas punkt i wasalinehamnen
 
Veckans första förfest hos Milja :D 
 
 
Äntligen med min one and only Partner in crime <3 
 
Fina tjejer <3
 
 
En av de underbara sakerna med pampasveckan är att man får leva i halaren och ser folk i halare på gatan var man än tittar ^^
 
Förfest nummer 2 under veckan hos Emma :) 
 

Så ska det låta och två härliga Ollis-DJs tog hem segern mot lika duktiga Okki och Wilkku från bb 
 
 
 
Åtminstone början av veckan bjöd på strålande sol och möjligheter att sola 
 
 
Torsdagens ena happening var sitz på leipis 
 
 
Och fortsatte med feeliskonsert av Bastupojkarna!
 
 
 
Fredag morgon började med minttu-shots och frukost hos Julia med favoritkvartetten :D

 
Fredagen bjöd på snöstorm men dom där tre gör livet jävligt värt alla gånger!! <3 <3 <3 
 
 
 
Olympiad på torget med erfaren Janne Grönroos, söta pampasgrisar, duktigt kämpande lag och härligt folk :D 
 
 
En av veckans alla mellanfester! Just denna lite större och knäppare kanske ;) 
 
 
 
Efter mellanfest blev det såklart kvällsfesten i Rewell Center med Linda Bengtzing och De vet du! Galet mycket folk men mycket mer lyckad än förra året ^^
 
 
Lördagen och pampas sista festdag började med brunch hos Misse med ett nice kronobykommun gäng och sen var vi på ollis från tolv! Feelis på topp och en riktigt spontan o rolig dag :D 
 
Ett virrvarv av halare 
 
 
Ollis aka alla studerandes vardagsrum och favvoplats :) <3
 
 
När jag kom hem till lägenheten 02.00 natten mellan lördag och söndag så var jag nog alldeles slut. Fem dygn av de där livet är kanske ändå lite tungt. Men samtidigt skulle jag inte byta bort det för en sekund. Kan inte minnas sist jag har haft en så rolig vecka och att få hänga på den här platsen jag trivs SÅÅÅ BRA på tillsammans med folk jag älskar kan inte bli mycket bättre. Att när man kommer hem på natten va så där alldeles trött i kroppen, lite snurrig i huvudet, ha ont i käkarna av allt skratt och dessutom känna sig alldeles genomlycklig så tårarna nästan rinner. DET är en underbar känsla. Den kommer som en bekräftelse på att man är på helt rätt plats vid rätt tid och att man njuter av livet precis som det är. 
 
#Pampas17 är en vecka som jag sent kommer att glömma! 
 
TACK PAMPAS OCH ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR HÄR SOM DELAR MINNENA MED MIG!