Dimmig höstpromenad

På grund av de ännu sjuka revbenen som gör ont även när jag bara går så var det inte riktigt på tal om några hurtiga snabba promenader i motionssyfte idag. Däremot blir jag tokig av att bara ligga inne så jag behövde komma ut i friska luften en stund. I övrigt har dagen varit helt utan planer vilket betyder att jag har bara pluggat lite, lagat mat och tittat på filmer o serier. Ibland behöver man såna där dagar utan planer och måsten. Bara få vara för sig själv, ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Hursomhelst, tillbaka till mitt promenerande. Motion blev det som sagt inte men däremot en långsam och lugn promenad längs havet. Njuta av vattnet, träden och allt annat i naturen, lyssna på alla mysiga ljud, fotografera lite och bara vara. Dagens väder är dimmigt och alldeles grått men det tycker faktiskt jag är rätt härligt. För det mesta tycker jag hösten är en riktigt mysig årstid :) 
 
 
 
 
Nu på kvällen har jag fortsatt att ta in de mysiga höstkänslorna. För det finns faktiskt saker med hösten som jag längtar lite efter varje år. Mörket ute som gör att man får tända ljus, kylan som gör att man känner för att dricka te och gosa upp sig i soffan osv. Lugnet som infinner sig så här på kvällen när det är tyst och mörkt ute. Otroligt passande en lördag som denna. 
 
#1 - - Elisabet :):

Härliga bilder Emelie! Jag önskar dig en riktigt bra och skön höst. Stor kram!

Svar: Tack så mycket! Kram till dig med!
Emelie Andersson