Voilà c'est le week end

Så var det lördag och helg igen! Denna gången måste jag säga att helgen kom otroligt passande. Så trött som jag var igår så är det skönt att man nu har några dagar till att vila upp sig. Efter förra helgen var jag otroligt utvilad och kände mig redo för veckan men trots det så är det skönt att vila nu igen. Hyfsat mycket i skolan, flera saker som skulle klaras av, läkarbesök, två utekvällar, lite för lite sömn kanske och så där allmänt ganska mycket program kan göra att man blir ganska trött faktiskt. Men det är ju förstås också nånting jag har valt! 
 
Veckan har annars varit bra och innehållit även en hel del slappa stunder. På torsdan var det halarkalas och före det gick jag först hem till Julia där hon o jag chillade lite, spelade ölspel med filiciapojkar och hade skoj. Sedan gick vi vidare en stund och så blev det mer lekar innan vi gick till Leipis. Annorlunda kväll som inte blev riktigt vad jag hade hoppats på men absolut roliga stunder i alla fall! Utöver det så har det blivit åa-luncher, kaffehäng, deeptalks, myskväll och promenader i mängder. Skön vecka helt enkelt :) 
 
Halarkalasets enda bilder, men det är kanske tur det haha! 
 
Slapp stund i sängen
 
Alltid lika magiskt 
 
Myskväll på PIC-vis :D 
 
 
Just nu sitter jag som bäst på en buss på väg norrut. Vädret är grått men riktigt höstmysigt ändå. O jag ser fram emot två mysiga dagar hos familjen backfält i nedervetil <3
 
Ha en mysig helg allihopa, kom ihåg att njuta och gör vad ni behöver o vill för att vila ut!