Pyssel-söndag

Ibland får jag väldigt impulsiva idéer med saker jag vill göra och när jag får en sån idé så gör jag sen oftast det också. Idag var en sån dag. Har funderat nån gång på att pyssla med höstlöv och idag kände jag plötsligt för att gå ut o plocka löv, så det gjorde jag. Gick en lång promenad i det gråa vädret och letade efter löv med fina färger. O när jag kom hem satte jag sedan i gång att pyssla. Lägga löv på ljusfat, göra en liten lykta, fylla min nya vas med löv och till sist gjorde jag en krans som jag satte i köksfönstret. På vissa sätt har jag dålig fantasi. Tex att hitta på en saga kan jag bara inte och att ha idéer på beställning går inte heller. Men sen har jag också en väldigt kreativ sida som älskar allt vad pyssel heter. Idag kom nog den fram ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har lite fler idéer på höstinspirerade pyssel jag skulle vilja testa men först skulle jag behöva till någon pysselbutik och inhandla lim o lite diverse annat. Men sen nån annan dag när jag är ledig kanske det blir mer pysslande :) 
 
#1 - - Elisabet :):

Höstlöven är verkligen så otroligt vackra! Underbara färger. Kransen du gjort är så fin!

Svar: Jo verkligen! Tack så mycket :)
Emelie Andersson