Winter Wonderland

Ledig lördag och jag har haft en lugn o skön dag alldeles för mig själv. Sovit länge, ätit frukost i soffan och myst i soffan med en kopp te hela förmiddagen. Handlat lite saker jag behövde för min middag. Tagit en lååång promenad vid havet i strålande sol. Reflekterat över livet. Kommit in och druckit mer varmt. Lyssnat på julmusik och kollat på serier. Tvättat lite och lagat en god middag. Haft myskväll i soffan. Tagit dagen som den kommer helt enkelt och njutit av lugnet. Imorgon är det praktik på dagen som gäller igen och sen väntar några dagars praktik, en kort sverige-resa för att representera novia på saco-mässan m.m. Diverse program helt enkelt. Så jag behövde bara chilla och njuta av att inte göra något särskilt. 
 
En bildbomd från Vasas vinterland :) 
 
 
Längtar tills man kan gå ut och gå på isen! 
 
Glad in the moment selfie ;) 
 
 
 
 
 
Som jag nämnde igår så tycker jag att alla årstider har sin charm men det är något extra speciellt med övergångarna. Den där första gången, de första tecknen. Första snön, första gången man får ta av den tjocka jackan på våren, första blommorna som kommer upp, fåglarnas kvitter en första vårdag, första gången man kan simma i havet, första gången man lägger märke till höstlövens vackra färger osv. Haha min blogg har börjat handla om väder och årstider. Men i brist på andra bilder för tillfället så får det bli så ^^