Throwback thursday

Torsdagen till ära får det bli ett tidsinställt inlägg som jag egentligen haft klart länge. Själv är jag troligtvis mitt uppe i saco-mässan där jag försöker inspirera alla svenskar till att våga söka utbildning i Finland. Mer om de kommer väl kanske senare. Men torsdag som det är så passar det fint med en throwback. 
 
Så #tb till en riktigt fin höstkväll. Hencca var hos mig och kom på den härliga idéen att vi skulle gå en promenad och ta med kameran för lite klassisk partner in crime photoshoot. O de blev nog precis som brukar med oss i farten. Många skratt, random poser, underliggande fotograf-ställningar för att få fina bilder och ett slutresultat med just HÄRLIGA bilder. Denna gången blev det lite missöden i form av ett fall, en blöt fot och en brutet finger för min del, men det får man väl offra för konstens skull haha. Har verkligen saknat dessa photoshoots och underbara stunder :D 
 
Låter bilderna tala för sig själva: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Partners in crime, forever and always <3