Week after

Pampassöndagen kom och då va vi förstås rätt så slutkörda. Jag var förvånad att jag inte mådde sämre efter en hel vecka så det va ju skönt förstås. Men ganska trött ändå och plötsligt kände man hur den där förkylningskänslan började smyga sig på. Söndagen fick med andra ord bli en lugn dag med promenad, middagsäventyr i Malax och kvällsmys. 
 
Denna veckan har gått riktigt fort. Jag har rockat sockorna för allas olikheter, vi har övat på venprovtagning och andra blodprover, vi besökte escape room med ett gäng från klassen, jag har skapat lite vårkänslor hemma, igår hade ja, Nadja o Julia middagsmys och så har vi hunnit med lite tent. Härlig känsla att ha skolan avklarad och nu är det påsklov! :) 
 



Room escape överträffade alla mina förväntningar! Så galet taggad man blev av att bli inlåst under däck på en gammal sjörövarbåt och sen lösa problem för att komma ut. Adrenalinkick. 


Taggade gänget kämpar me tent! 


Taggade flickor och snapchat när det är som bäst :P 


Efter skolan blev det lunch på ÅA och sen orkade jag mig iväg en kort sväng till gymmet. Annars har soffan och serierna varit mina bästa vänner, skönt ibland. Kvällen spenderas just nu hos bästa Nadja. Imorn är planen att städa o fixa lite, och annars bara ta det lugnt. Har redan smygstartat påsken för mig själv också med chokladägg och gula blommor. Påsken får sedan fortsätta med lite äventyr norrut. Ser fram emot helgen och tror att den kommer bli riktigt härlig. Ha en härlig påskhelg hörrni! :D