Ups and downs

Morgonen efter back to school va det tidig väckning som gällde eftersom jag skulle på blodprov och lite annat. Blev inte mycket sömn med andra ord och ja va riktigt trött när jag vaknade. Morgonens ärenden gick bra i alla fall och jag fick gjort det jag skulle. Hade även tur att ja fick sällskap av finaste Rebecka så vi kunde irra runt på bussar o annat tillsammans. 


Lagom till att ärendena va avklarade så hade ja vaknat till så jag gick o ringde på hos Martina. En lång promenad längs havet i kylan va riktigt skönt och vackert. Efter de drack vi kaffe, hängde en stund hos hennes granne/kompis (som btw hade riktigt fint hemma o fick mig att bli sugen på att inreda), kollade gamla videos/bilder och gjorde allmänt ingenting. Rätt skönt faktiskt fast vi båda annars är rätt rastlösa av oss. 







Hann sen på kvällen ännu få lite packning och annat praktiskt gjort. Fredagen blev en rätt vanlig dag med skola på förmiddagen och lunch på åa. Resten av dagen va mitt humör allt annat än bra så dagen blev inte som jag hade tänkt. Kvällsplanerna ändrades och slutligen blev det promenad o en lugn kväll i soffan med film. Hencca räddade kvällen också som bara hon kan. 

Dagens sovmorgon va helig, riktigt skönt att gå upp när man är utvilad. Få äta frukost länge och sminka sig i lugn o ro. Sen gick jag i butiker och åt lyxig lördagsmat med Becka. En riktigt bra början på helgen! Rätt intressant hur allt vissa dagar bara känns skit o sen nästa dag kan allt liksom kännas bra igen. 


Lax, svamp och ugnsrostade grönsaker. Tre saker jag älskar :) 



Sen jag kom hem har jag packat lite mer och fixat diverse här hemma. Nu ligger jag o lyssnar på musik medan jag surfar runt på lite olika sidor på internet. Kollat fina plascher från desenio o andra fina inredningsbilder, letat möbler, läst bloggar och inspirerats. Imorgon tänkte jag försöka tvätta och sånt. Inte superkul kanske, men nödvändigt och ja tycker om när det sen blir ordning. Hoppas er helg börjat bra också! Avslutar med ett citat: