Stockholm by day and night

När jag inte jobbar så har jag även hängt en del med vännerna här i Stockholm. En dag var jag inne och träffade Norea. Vi promenerade från centralen till Kungsholmen där vi åt lunch och sedan gick vi till Vasastan. Många härligt talks och riktigt roligt att äntligen träffa henne igen :) 


Stockholm by day 

 


<3 <3 <3 






Stockholm by night 

 
Igår efter jobbet åkte jag in till stan igen för att ha lite reunion med ett gäng från klassen. Vi gick till Nsee bar som så många andra gånger och där satt vi i timme efter timme och pratade om allt och inget. Riktigt roligt att både få hänga en hel kväll med de närmsta vännerna här och dessutom få träffa många av dom man inte har sett på flera år. Rätt galet egentligen att vissa hade jag inte träffat sen vi slutade gymnasiet och det är ju faktiskt 3,5 år nu. Superbra kväll i alla fall! 

En del av gänget :D