Sista Vasaveckan

Så börjar sista veckan i Vasa för denna terminen och året lida mot sitt slut. Helt galet hur snabbt det känns som att det har gått! Har gjort en massa saker denna terminen och hösten har för det mesta varit riktigt bra. Hade tänkt göra ett inlägg och sammanfatta terminen med text o bilder, men har faktiskt inte hunnit nu det sista så det får nog bli först när jag kommer till Sverige. Tycker riktigt mycket om att kolla tillbaka på en tid som har gått och göra små nostalgiska TB inlägg. Men helt enkelt får det bli när tid finns :) 
 
Årets sista vecka här har i alla fall varit braa! Mycket pluggande in i det sista och diverse stress, så mindre kul delar förstås. Men tycker ändå att jag har hunnit med mycket roligt och att hänga en hel del med mina härliga vänner här före jullovet. Nedan ser ni ett urplock av veckans happenings: 
 
Tentläsning, göra knäck och mysa i soffan med julfilm tillsammans med Nadja :D 
 
Kvällsprommis till bostadsområdet vid vattnet tillsammans me Martina och sedan avsluta kvällen hos Hencca med de mest välbehövliga kvällshänget! 
 
Mycket häng med denna favoriten! Pluggande, matlagning, oändliga deeptalks och diverse tokigheter. Vad skulle jag göra utan henne? <3 
 
 
Under tisdagens skola väcktes en galen idé om att byta evigt tentläsande mot middag, förfest och ollis. Så där ifrån for det och blev precis som det kan bli med fyra knäppisar i farten. Riktigt rolig, spontan och aningen knäpp kväll med favoritkvartetten :D 
 
 
Vasa har bjudit på mycket sol! 
 
Då detta är sista kvällen i Vasa så fuskade jag och tände även fjärde ljuset 
 
Mumsig lunch med bakad potatis, sallad och skagenröra! Som vanligt när jag o Martina är i farten så lyckas vi med något knäppt, idag spräckte vi en tallrik i mikron. Hehe... Man kan inte alltid ha skillzen på topp ^^
 
Nu på kvällen har jag mest chillat! Gjort mitt bästa för att få klart packning också. Imorgon är det först tent och sedan åker jag söderut hem till Hencca, som jag längtar!! På måndag bär det sen vidare mot Stockholm igen. Gissar att jag inte bloggar mer förrän jag är i Sverige. Då blir det förhoppningsvis lite höstsammanfattningar och annat på bloggen. Men vi får se. Ha det super tills dess i alla fall!