GOTT NYTT ÅR

Hej på er! Hoppas att er nyårafton börjat bra. Att ni har en glad, partig, lyxig, lugn eller vanlig dag. Att ni firar eller inte firar precis som ni vill. Att ni får vara bland dem ni tycker om eller själv om ni föredrar det. Att ni njuter av livet eller känner styrka att kämpa. Att ni får en fin årets sista dag och är stolta över vad ni åstadkommit under året. Och om året som gått inte varit det bästa så hoppas jag ändå att ni kan känna hopp inför det kommande året. Jag önskar er allt fint <3 

Själv sitter jag just nu på jobbet och har rast. Äter choklad och bara chillar en stund. Känns lite konstigt att jobba idag och inte ha några planer alls. Men det känns bra. Vaknade utvilad ändå och jobbet har gått bra. Det är roligt att få göra något viktigt. Ikväll när jag slutar så ska jag hem och fira lite smått med bara mamma, hon ska ha maten klar tills jag kommer. Känns lyxigt.
 
 
En selfie från gårdagen får avsluta inlägget och bloggåret. Ett år jag är otroligt nöjd med och stolt över. En hel årsresumé är på kommande men eftersom jag jobbar så kommer den kanske först i början av nästa år. Då blir det bilder, texter och reflektioner om allt som har hänt och varit under 2016. En hel del med andra ord. O jag hoppas och tror att 2017 blir ännu bättre. Jag är positiv! Bloggen blir förhoppningsvis bättre den med och jag hoppas få inspiration att skriva om allt möjligt. Men i väntan på mer bloggande så önskar jag er: 
 
GOTT NYTT ÅR!