Brobyggarnas skinkbingo

Novembers sista dag spenderades i skolan 8.30-16 och vi kontasterade att fast det bara va en lång dag så känns det tungt. Efter sex veckors praktik är man inte van vid 8 timmar skola eller framförallt inte van vid att sitta still så länge. Diverse blandade lektioner i alla fall och slutligen gick det nog rätt bra. När jag kom hem bytte jag bara kläder och åt lite före jag gick till Elin för lite förhäng. Halv sju började vi gå mot ollis där vi stod och köade med alla andra ett tag, glatt gäng. Sedan blev det en hel kväll med brobyggarnas skinkbingo. Tre ronder av bingo, luciatåg, julgröt, glögg och julfeelis. Mitt fokus på mitt eget bingospelande var kanske sådär haha men kul ändå. Helt enkelt en väldigt rolig kväll och härlig stämning! Nice att chilla med lite olika människor, varav några man inte har sett på väldigt länge :D 
 
 
 
 
Tack till Brobyggarna och alla mysiga människor för en bra kväll <3