Mitt i veckan update

Vardagen med praktik rullar på ungefär på samma sätt som tidigare veckor. Har nu jobbat morgon/dag fyra dagar i sträck. En kväll o en dag kvar för denna veckan. På ett sätt har jag nog lärt mig en hel del och vissa stunder känns det riktigt roligt. Men det är om jag ska va ärligt rätt långtråkigt typ också. Men i och med att ja går upp senast halv sex varje morgon så blir man så trött att man inte orkar mycket annat än praktiken. Så i min bubbla av praktik, gym, äta och sova så börjar ja känna mig lite asocial. 

Så här fint va faktiskt vädret en dag. Tyvärr har vi oxå haft moln, blåst, regn och snöstorm. Yes snöstorm i slutet av april... Vi får hoppas att våren planerar att komma ordentligt från och med nu! 

Denna gulliga lillebror fyllde 19 år igår och det måste jag såklart fira sen när jag åker till Sverige sen ;) 


Efter praktiken idag va ja helt död så orkade inte mycket mer än att ligga i sängen med serier och resesidor. Just nu vill ja inget hellre än att fly iväg på solsemester. Senare under kvällen lagade jag tacopaj, gick en promenad och hade kvällshäng med Nadja. O vi konstatera tsm att nästa år behöver vi nog en solresa. Än så länge mest drömmande. Nu ska ja snart börja sova tror jag så ja orkar sista praktiken denna veckan. Sedan väntar helgen, wappen (valborg) och första maj. Hoppas det resulterar i nå härliga planer me fina vänner :)