Fin de semaine

Gårdagen hos Cia blev riktigt lyckad, tycker om hela den familjen och det är särskilt härligt att få hänga med Johanna lite. Sen åt vi en grillmiddag och hade trevligt, tack o lov blev vädret riktigt skönt. På kvällen sen kom Olivia hem från en vecka på en kompis lande och direkt efter de några dagar i Göteborg. Hon hade en söt present med sig till mig :) 


Dagen har varit lång men hyfsad bra. Började tidigt men stängde även, inte helt planerat kanske menmen. På förmiddagen öste regnet ner och barnen blev blöta/kalla nästan direkt, inget sommarväder precis. Så vi gick in och hade roligt en stund istället. Lyckligtvis sprack det upp sen och efter lunch kunde man plötsligt gå i t-shirt. Vi fick rabarberpaj och vaniljglass till mellanmål, mumsigt. Jag älskar vår kock-vikarie! Förutom tid med barnen var de även lite mer av det eviga städandet, tar liksom aldrig slut. Tvättandet suger men sorterandet är kul, man måste ju tänka positivt ^^ 


Vår nya balansbana, den var succé! 


Nu ligger jag i soffan och är helt slut. Har halvsovit i flera timmar men ska väl så småningom gå o sova på riktigt. Har inte särskilt mycke planer i helgen. Humöret är kanske inte på topp just nu, känner mig rätt deppig och märker att jag är lättirriterad. Men det är väl naturligt ibland antar ja... Kort sagt är allt ganska dubbelt just nu och jag är mentalt väldigt trött. Vill absolut inte sluta på jobbet men hoppas att semester är vad jag behöver. Först och främst ska jag försöka få lite sömn!