Colors

Dagarna försvinner förvånansvärt snabbt och jag hinner inte riktigt tänka på bloggen. När jag var i Schweix tex och gjorde mycket saker, tog bilder varje dag osv så kändes det mycket mer naturligt att blogga. Nu känns det som att varje dag är precis som vanligt så jag känner inte att jag har lika mycket att berätta. Men sakta men säkert kommer även inspirationen för bloggen tillbaka, så framöver blir det kanske annorlunda. Vem vet ;) 
 
Min helg har i alla fall varit bra! Igår tog jag riktig sovmorgon till typ tolv, det var första natten på lång tid som jag sov riktigt bra. O när jag vaknade kände jag mig nästan som en ny människa. På dagen var jag sen och hälsade på en viktig människa. Lite jobbigt men skönt att vara där. Sen hann jag med lite plugg och på eftermiddagen pratade jag sen en lång stund i telefon med finaste Ida. Så härligt att catcha up och drömma lite om härliga sommarplaner. Resten av kvällen ägnades sedan åt middag och film i soffan. Bra dag over all ^^ 
 
Idag sov jag också hyfsat länge. Sen gick jag upp och såg ett avsnitt av Grey's anatomy medan jag åt frukost. Sen blev det tid för dusch och lite plugg inför finska intagningsprovet. Inser att jag hittills pluggat alldeles för lite men nu ska jag sätta fart på riktigt, kom i alla fall en bit idag. Sen blev det lite social lunch! Efter det åkte jag till stan med mamma där det blev lite ärenden och sedan en glass i kungsträdgården. 
 
 
 
 
 
 
 
När mamma hade åkt hem träffade jag sen Ulrika och som vanligt har vi det hur mysigt som helst. Vi hängde lite mer i kungsan och sen promenerade vi förbi slottet och upp till Slussen. Sen satte vi oss på Café Fåtöljen och åt lite middag medan vi pratade om allt o inget. Så himla härligt! Ull åker iväg på torsdag i två månader så jag är glad att vi hann ses innan det :) 
 
 
 
 
Världens finaste Ulrika <3
 
 
En bra helg då jag hunnit göra roliga saker, viktiga saker och även vila upp mig. Nu tänkte jag gå o sova så jag orkar med hela jobbveckan. Förutom jobb då står som vanligt finska och kör på schemat. Annars ska jag troligtvis träffa Sandra också, på lördag är det vårmarknad o konsert i kyrkan och på söndag fyller lillebror år. Avslutar veckan med lite lyrics. Gonatt!
 
Just because it's black in the dark
Doesn't mean there's no color