Moment of peace

Helgen har gått fort som vanligt. Egentligen går den mesta av tiden rätt fort måste jag säga, men helgerna tycks gå ännu snabbare än så. Jag hinner knappt fatta att det är helg förrän den är över och stressen infinner sig söndag kväll. Dock har det varit en bra helg åtminstone och jag har hunnit fixa saker som stått på listan länge! 
 
Igår sov jag ut på morgonen och åt sedan god sconesfrukost igen. Efter det kollade jag på regnkläder och fixade lite diverse annat. På eftermiddagen var vi hos Cia och firade finaste Johanna som fyller 18 år. Sen när vi kom hem satte jag mig för att försöka få vårt internet att fungera och efter det blev det en lugn kväll i soffan innan jag somnade alldeles utmattad. 
 
 
Idag har jag hunnit köra bil, köpa regnkläder, skypa med bästie, städat och lagat mat. Blev supergod söndagsmiddag med japansk biff yakitori, grönsaker och ris. Mums! 
 
 
 
 
När jag var klar med allt fixande satte jag mig i stund i soffan och efter det tittade jag på Frozen, såå mysig film! Nu ligger jag och lyssnar på relaxmusik i sängen. Bland annat en gregoriansk sång som heter Moment of peace. Hoppas den ska få mig sova bra. Gonatt :)