Avslut på jobbveckan

Hade sovmorgon imorse vilket var otroligt välbehövligt då det blev sent igår kväll. Sov visserligen inte så bra på morgonen men det var ändå skönt att kunna ligga kvar i sängen. Började vid elva och försökte då få Antonin att sova i sin säng, men utan att lyckas. Men han har en gåstol som ser ut som en bil och i den var han glad så då kunde jag i alla fall göra lite annat. Började göra barnmat men ångkokaren vi använder sa BANG, gick sönder och sen gick en propp så det blev strömavbrott hoppsan heh! Efter det åt jag lunch på balkongen i strålande sol medan min lilla bebis låg på golvet och sprattlade ^^
 
 
Efter att jag hade ätit lunch så kom Nicole och joinade mig under min arbetsdag. Min dag som tidigare inte varit speciellt bra då jag var trött, hade en bebis som vägrade sova och inte lyckades göra min arbetsuppgift barnmat på grund av lite olycka i köket, blev nu plötsligt bättre av att hänga med min härliga vän. Vi satt en stund på balkongen och matade A hemma och sen tog vi barnvagnen, bikini och handduk och gick ner till stranden i Nyon. Där blev det mellanmål och dricka på caféet, bad för min del och solande. Superskönt väder och att medan A sov i vagnen kunna ligga i bikini tillsammans med en kompis är inte helt fel sätt att avsluta jobbveckan på ;)
 
 
Genevesjön
 
 
Fina Nicole <3
 
 
 
Min amerikanske vän tyckte det var alldeles för kallt för att simma så det fick jag göra själv. Skulle gissa på att det var runt 15 grader så alldeles tillräcklig temperatur för ett dopp tyckte svensken :P
 
 
 
Himla snygg frisyr och outfit har jag här hehe, men vi hade det mysigt jag och min lilla bebis i alla fall <3
 
 
Antonin var väldigt sugen på Nicoles macka! Och hon är inte så där supervan och taggad på bebisar så hon var superstolt att hon kunde hålla honom ;)
 
 
Universums sötaste när han är glad <3
 
Efter att ha hängt på stranden så köpte vi glass på favoritstället nere vid vattnet och sen gick vi hem till mig lagom till att min värdpappa kom hem från militären. Han har ju inte sett Antonin på hela veckan så han fixade bad och allting trots att jag trott att jag skulle jobba till 21-22. Skönt att få sluta lite tidigare! Sen åt jag och Nicole middag tillsammans hos mig och pratade om allt möjligt. Efter det har jag mest chillat på mitt rum. Skypade med Hencca och fick en mysig rundtur av hennes "finland-hem", bloggat lite, kollat runt på internet och nu tänkte jag sätta på en serie innan jag ska sova. Imorgon är det lördag och förhoppningsvis kan jag sova länge. Sen kanske jag ska träffa Nicole igen och eventuellt ska vi gå ut på kvällen. Hoppas att det är bra väder och att helgen blir bra :)