That's what counts

På fredagen började jag jobba redan halv sju igen. Dagen förflöt sen som vanligt, ungefär som alla andra arbetsdagar. Antonin var lite gnällig ett tag och grät, men over all så var han ändå snäll. Vi lekte hemma, promenerade och uträttade diverse ärenden i Nyon. Jobbade hela dagen inklusive barnvaktande på kvällen, förutom under så där 45 min då min värdpappa la honom. En lååång dag med andra ord och det kändes, jag var helt slut både under tiden och efteråt! Så när A väl sov så var det helt heligt. HELG!
 
 
 
Under ett av dom glada momenten <3
 
 
Vid middagstid ungefär kom Hencca hem till oss. Medan jag började laga middag och fixade undan i köket så lekte hon med min lilla bebis, han var glad och excited! Sen när han sov så åt vi middag, pratade, fixade en liten present och såg på Ringaren i Notre Dame. Så härligt att få sällskap när man barnvaktar och kvällen gjorde att min dag blev mycket bättre :)