Halvvägs till 40

Något annat jag har hunnit med de senaste dagarna är att fylla 20 år, något som jag själv faktiskt nästan hade glömt. Jag såg inte alls fram emot att fylla år men födelsedagen blev riktigt bra ändå! På jobbet tyckte dom att min födelsedag var en bra anledning att lyxa till det lite med att äta vid långbord på lunchen och fika med tårta. Tyckte det var gulligt av dom när jag bara jobbat där en dag innan!
Efter jobbet blev det andra planer trots att jag var ganska trött. Först träffade jag Alva som hade bakat kaka och gjort ett jättefint kort! Och sen mötte jag upp Malin. Middag på Hard Rock Café och efter det drinkar. Bland annat ett supergod glassdrink. Helt enkelt så blev det en riktigt bra kväll! Tack ni som firade den med mig och tack alla ni andra som också uppmärksammade min födelsedag på olika sätt. Vad skulle jag göra utan er? <3