Det gick!

Imorse när jag vaknade trodde jag knappt att jag skulle överleva dagen. Både hjärnan och kroppen var helt slut och dagen framför mig kändes som en evighet. Men det gick. Sen en timme tillbaka är jag ledig och nu i efterhand känns det ju som att dagen gått rätt fort förstås. Det bevisar ju bara att saker faktiskt går även om det känns omöjligt och att det löser sig just när det känns som mest hopplöst. Man är väl starkare än man tror.
 
Efter att jag städat hela dagen så var jag en stund med Adam på eftermiddagen. Vi skulle egentligen åkt till leksaksbiblioteket i Nyon men det var stängt så vi åkte till en "lekplats" inomhus istället medan Anette gjorde lite ärenden. Det ser ut lite som på öppna förskolan i Sverige. Dom har massa leksaker och så kommer man dit och leker helt enkelt. Adam älskar det! När vi ska nånstans vill han gärna knyta mina skor :P <3
 
Bild från igår då jag hämtat Adam hos dagmamman. Han älskar den lilla kon som hänger på min väska så när jag hämtat honom vill han gosa lite med "muuuuuu" :)