Nya familjen!!

Träffade nya familjen idag igen och det gick såå bra! Pappan var jättetrevlig och det känns jättebra nu. Ska flytta dit imorgon :D 
 
Ville bara säga det för jag är otroligt glad. Nu ska jag äta mat och dessutom mår jag sådär så ska vila. Lägger kanske upp lite kamerabilder senare <3 
 
#1 - - Alva:

Åh, vad bra!! Så himla glad för din skull!! ❤️

Svar: Tack! <3
Emelie

#2 - - Norris:

Ojoj Pems, Jag har missat massor! Du lever ditt liv i ljushastighet, det matchar inte riktigt mitt tempo här hemma som går snigel.... Känns verkigen som två skilda verkligheter. Efter att ha läst allt detta kan jag bar börja med att säga att jag är så glad att du verkar gå stärkt ur detta, och att det ljusnar lite nu med en ny familj :) Vill hemskt gärna prata med dig när du har landat lite hos dem! Puss min finaste, modigaste och härligaste vän <3

Svar: Haha ja det är spännande det där :P Jag vill också höras snart så när jag landat och allt hör jag av mig <3
Emelie

#3 - - Ull:

TUMMEN UPP!!

Svar: Wihooo jaa! :D
Emelie