Härliga maj

Ingen kan ju ha märkt vilken härlig vädermånad maj har varit! Varmaste sedan 1945 läste jag just. För en månad sen när jag skrev april-inlägget så hade det knappt blivit vår och nu har det varit full sommar i flera veckor. O tänk va sjukt att det inte kommit en droppe regn på en hel månad. Haha jag börjar nästan hoppas på att det ska komma regn en dag, men så får man väl inte säga. Som tur är så har solen och värmen nästan bara fördelar. Så jag njuter för det mesta. 
 
Maj har varit en riktigt bra månad after all. Många vänner fick sommarlov för länge sen medan vår klass ännu kämpat med skolan så det har varit intensivt och jobbigt många gånger. Dock har det varit riktigt intressant också så ganska okej after all. Månaden har bestått av kompishäng i massor, vi har nog nästan levt tillsammans konstant. Ätit, tränat, varit på restaurang, pluggat, promenerat, haft picknick och annat härligt. Cessi hade goodbye party på ollis och vi firade amanda o wilkkos födelsedagar med fest i leipis bastu. Däremellan har jag hunnit med att sola, bli lite brun och simma en hel del. Bra start på sommaren helt klart! 
 
(null)
Lunch med Ellen på strampen 
 
(null)
Party-selfies 
 
(null)
 
(null)
Sommar-feelis 
 
(null)
 
(null)
Blev sugen på att laga goda och bra frukostar, så jag började med granola 
 
(null)
 
(null)
Picknick med tre favoriter :D 
 
(null)
 
Idag hade vi presentation av våra examensarbeten. Efter ett års kämpande så fick vi äntligen presentera och bli färdiga. Är supernöjd med vårt arbete och såå glad att jag fick skriva med just martina och nadja. Men ska skriva mer om vårt arbete och tankar kring det nån annan dag. Efter skolan bestämde vi oss i alla fall för att fira med mat på Sweet Vaasa. Haha som att vi inte varit på restaurang tillräckligt. Riktigt nice i alla fall. Men nu ska jag sova så skriver mer en annan dag. 

-   Good night! Love   -