LONG TIME NO SEE

Hej hörrni! Nästan två månader sen sist. Ledsen för det... Har inte alls haft varken tid, ork, lust eller inspiration till bloggen. Jag har haft mycket som snurrat i huvudet och har flera gånger funderat på om jag alls vill fortsätta blogga eller om det är dags att sluta. Jag har alltid tänkt att bloggen ska vara nånting jag mår bra av och tycker känns givande, annars är det liksom ingen vits. Jag startade bloggen för att jag hade tankar, känslor, åsikter och händelser som jag mådde bra av att skriva om. Ett sätt att bearbeta helt enkelt. Dessutom blev det ett sätt för mig att kunna gå tillbaka och minnas olika händelser i text och bild. Vad som händer med bloggen återstår att se. Tiden får utvisa!
 
Mycket har hänt sen jag skrev sist och det mesta har jag ännu inte alls bearbetat. Många tårar har fallit och känslorna är fortfarande ganska uppochner. Har försökt att prata med folk i min närhet men ibland räcker orden inte till, man blir varken klokare eller lättare... Jag är av den uppfattningen att allt inte hör hemma på en blogg så jag säger inte mer än så, inte för stunden i alla fall. Ni som känner mig vet och det får räcka just nu. Kan hända att jag delar med mig av mer senare, men just nu känns det inte rätt. 
 
Så länge kan jag dela med mig lite av vad jag har gjort de senaste tre veckorna. För tillfället befinner jag mig i Nedervetil hos familjen Backfält. Är på praktik här! Först en vecka rådgivning och sen fyra veckor hemsjukvård där jag har Martinas mamma som handledare. Tre av fem veckor avklarade. Trivs superbra både här och med praktiken. Det är roligt att arbeta på en mindre ort, intressant med hembesöken, lärorikt med hela praktiken och skönt att for once arbeta mån-fre. O när jag inte är på praktik så spelar vi spel med simone, har hemmaträning, gymppar, är på promenader med saga och annat skoj. Tiden går hastigt och jag har sällan tråkigt. Passar mig riktigt bra att vara här ute på landet med familjen cirkus :D 
 
(null)
Solen går upp från familjens övervåning
 
(null)
På åkern och isen är det racing som gäller
 
(null)
Så nära man bara kommer. Bra pluggkompis! 
 
(null)
På promenad med Natti och vovvarna :) 
 
(null)
Sol varje dag då man slutar praktiken
 
(null)
C R A Z Y 
 
(null)
Dom finaste små S <3 
 
(null)
Modellera, bakning och kalas för kusin har vi också hunnit med! 
 
(null)
V A C K E R T 
 
(null)
 
(null)
Lilla Saga <3 
 
(null)
Underbara soluppgångar! 
 
(null)
 
I helgen är Martina hemma, skönt att få se henne också! Hade funderat på att åka till Vasa men orkade till slut inte. Det fick bli en solig promenad i vårt kalla men sköna vinterväder, chill och bastu istället. På kvällen har vi ätit god middag och nu sitter jag i pyjamas med ett glas vin. Precis vad som behövdes! 
 
Vi hörs mer en annan dag. Lovar inget om när men om jag känner för det så skriver jag mer :)