Fredagsfeelis

Så var det fredag då, herregud va välkommet med helg! Har varit mycket den senaste tiden med både det ena och andra. Skola har vi bara haft ons-fre men eftersom vi haft så mycket att skriva och läsa så har det känts som mycket det också. Idag hade vi en jätterolig lektion om förlossning på morgonen, men det tar en hel del energi när man ska ta in massa information. Efter lunchen hade vi vår sista handledning för vårt examensarbete och fick riktigt positiv respons så nu ska vi bara fixa några småsaker och sen är vi klara att skicka in det och presentera. En otrolig lättnad. Sällan har man haft sån fredagsfeelis som då vi klev ut ur skolan idag!! Helgen började sen med ett träningspass med Martina och efter det blev det en drygt 2 timmar lång promenad med bästa Pepe :) 
 
(null)
 
(null)
Solen lyser, isarna smälter och ÄNTLIGEN börjar det faktiskt kännas som vår! 

(null)
 
På kvällen har jag mått lite halvdåligt. Träning och sol i kombination med varandra resultera i nån slags solsting tror jag eller jag har väl kanske druckit för lite. En halvseg jag resulterade i att kvällen förutom middag mest inneburit soffhäng. Det behövde jag! Imorn på dagen får vi se vad planerna blir, lite beroende av vädret. Sen på kvällen så ska jag, martina, julia och nadja laga middag o ha drinkkväll. Ser verkligen fram emot lördagshäng med min favoritkvartett! Men nu är det dags att sova lite först, så godnatt. 

-  Love  -