The things I live for

Livet rullar på och tiden går för det mesta riktigt snabbt. Ibland känns det inte som att man hinner me nånting och när tiden har sprungit iväg så frågar man sig lite vad man egentligen har gjort av den. Börjar man dock fundera så inser jag nog att det trots allt händer både det ena och det andra i mitt liv. Praktiken är över och fick ett hastigt slut eftersom jag blev sjuk det allra sista. Början av denna veckan spenderades därmed med feber och allt annat. Febern har nu gått ner igen men huvudvärk, hosta, halsont och trötthet förföljer mig visst. Tycks vara många som är sjuka just nu i mina kretsar! Kändes i alla fall som att praktiken avslutades rätt bra ändå, jag är nöjd med min insats och trivdes nog bra ändå. Annars så har Casper fått en ny säng (från himmelriket typ) och jag har mer eller mindre flyttat hem till honom, vad som händer med det framöver återstår att se. Riktigt härligt att alltid få va med honom i alla fall och våra kvällar är nog guld värda. 
 
Annars är det nog det sociala livet det vad jag lever för i denna stan. Allt från kompishäng, luncher och promenader till studieliv och utekvällar. För nån vecka sen hade jag en ledig lördag som resulterade i planer om middag ute. Därmed for jag, nadja, elin och anna till koko-kana. Sedan fortsatte kvällen med drinkar, mellanfest och sist o slutligen en utgång. Random och spontan kväll men rolig! I lördags hade jag absolut roligaste dagen på länge. Brobyggarna och pampasmaffian ordnade Projekt S(illiz) så det blev heldagsfest från tidiga förmiddagen. Tänk att man mitt på ljusa dagen kan ha en så rolig sitz. Härligt bordssällskap, nice ordnat, skönt folk och knasigt spårat. Dagen fortsatte med efterfest på vårt kära ollis, mellanfest med så där 100 pers i Wasaborg och sedan på kvällen blev det Bastupojkarna och Freddy kalas på leipis. Galet många timmar av fest och slut va man då man kom hem på natten, men helt klart många underbara minnen! Tack BB och maffian! :D 
 
(null)
När man annars levt på praktiken så tycker till o me jag att de e kul att få sminka sig ^^
 
(null)
 
(null)
Tapaskväll med casper :) 
 
(null)
En samling bilder från superlördan! 
 
(null)
 
Igår var vi några timmar i skolan för utbildningsdag om missbruk. Två stycken kom från Sverige och föreläste om sina egna storys som missbrukare, om att bli nykter, om sina arbeten, om dysfunktionella familjer och massa annat intressant. Sen blev det en kväll på ollis i och med att rockföreningen ordnade Rockidolen. Blev en nykter kväll för mig när jag är sjuk men riktigt roligt att va där ändå och bra evenemang. Väldigt duktig vinnare dessutom! Sen är det alltid roligt att va bland känt folk på vårt ollis. Idag har jag inte gjort mycket annat än att sova, vila, kolla serie och gå en promenad i fint väder. Nu ska vi äta kvällsmat och sen blir det nog sovdags. Hoppas sen att helgen blir bra!