Vardag och vasaliv

I vasa försvinner tiden snabbt och plötsligt så har jag bara 4 veckor kvar på sommarjobbet, jag kan inte förstå att det redan har gått två månader av sommarlovet. Trivs bra på jobbet och är verkligen nöjd att jag har jobbat just d´här, men jag börjar ändå längta efter hösten, skolan och vår vanliga vardag. Som det är nu så går den mesta tiden av vasalivet till jobb, gym, äta och sova. Haha. Hinner förstås också träffa vännerna en del. Julia kom hit en dag förra veckan så då passade vi på att lyxa till det med hotellfrukost. Riktigt underbart att få catcha up med henne igen, våra scheman klaffar inte alls annars. Annars så har både Casper och Martina hunnit vara här också så blev att hänga med c två dagar och fara på promenad med m en dag. Så härligt att jag får träffa alla dom som betyder mest fast det är sommar och vi är på olika ställen :D <3 
 
 
 
 
Igår hade jag nattskift så idag har inte hänt så mycket. Skype med bästa Hencca som är i Kroatien och annars bara chillat. Nu ska jag äta mat och vila lite innan det är dags för nattskift nummer två. Inatt kommer äntligen mamma och olivia hit så från och med imorgon så ska jag hänga med dom i några dagar :)