Första advent

Igår var det plötsligt första advent, helt galet hur fort tiden har gått! Minns precis vad jag gjorde runt den här tiden förra året och vi har flera gånger lately konstaterat att det är sjukt att det redan har gått ett år. Dessutom känns det just som att terminen började! Hursomhelst så lagom till första advent så vaknade jag passande nog upp till massor av snö på marken och att det ännu snöade. Riktig julfeelis verkligen! 
 
Sen hade jag en riktigt skön första advent söndag med vinterpromenad tillsammans med Martina, lunch med elin o nadja, bakade saffransbullar, dekorerade adventsljus, tände första ljuset och avslutade kvällen med att dricka glögg o mysa med martina, julia o nadja. Bjuder på några bilder :D 
 
Älskar min stjärna! 
 
Vasa e vackert till o me då de e dimmigt och ganska grått ^^
 
 
 
 
Tack till min favoritkvartett för en mysig kväll! Ni är bäst <3