Last week in Finland

När jag kom hem från Martina väntade en sista (ganska intensiv) vecka i Vasa. Någon skola eller skolarbeten hade jag ju inte men dagarna verkade försvinna rätt fort ändå. Praktiskt fix, njuta av sista veckan och så en massa hejdån på det. Mycke skratt men en hel del tårar också. Saknar allt och alla redan <3 

Med härligaste gänget blev det tacomiddag enligt tradition. Vi var ju tvungna att sluta på vårt sätt! Riktigt mysig kväll och jag höll tårarna borta enda till det blev dags att kramas. 


Med bästa Rebecka blev det en sista lunch på favoriten Sweet Vasa :) 


På torsdagen åkte jag med Julia söderut till Lappfjärd. Återigen riktigt roligt att få se platser hon pratat om, träffa familjen och bo hemma hos henne. Vädret blev slutligen riktigt fint och vi hann med bilturer, sightseeing, chilla me andra lappfjärd/kristinestadsbor, se sommarstugan, sola, simma, god mat, glass, villafest och massa skoj. Perfekt avslut på året i Finland så tack Julia för det :D 

Bildbomb:


Bono aka mysvovven


Fina vän <3 <3 

Sommarkänslor!! 


På lördan körde Martina årets första tävling. Kan man inte va på plats och se allt så kan man åtminstone kolla live timing slaviskt. Så det låg jag i en solstol och gjorde. Gaaalet spännande! 




Härligt villaliv ;) 




Vi njöt av magisk solnedgång! 



Mycket sömn blev det inte sista veckan men det gör egentligen inte särskilt mycket när man får njuta av bra väder, roliga aktiviteter och underbara vänner. Det vart en vecka då jag njöt av HÄR OCH NU.