Flyg lilla fågel

Veckan har både gått snabbt och otroligt långsamt. Kom tillbaka från nedervetil i måndags och sen har rätt mycket av tiden ägnats åt plugg. Både energin, tankarna och tiden har till största del gått till skolan. På det snurrar också en del annat i huvudet. Så där som det blir ibland liksom. Hade en lektion i skolan och efter lunch på åa har jag försökt läsa patologi. Nu ger jag dock upp tror jag. Bästa Paulina fyller år så ska gå till henne en sväng! O bara jag överlever morgondagens tent så ska jag blogga lite om helgen hos Martina. 

Detta är typ veckans enda bild, men den sammanfattar i och för sig rätt bra. Mycket plugg och härliga vänner. Dom där tre är förresten några av dom jag inte skulle klara mig utan <3 

P.S. Rubriken är svensk översättning av den danska låten Flyv fugl, tycker verkligen om den. Det är en av sex låtar som går om och om igen hos mig just nu.