Sunday moments

Vaknade på fel sida imorse och hela kroppen skrek bara "nej". Var otaggad och hade en tryckande känsla över bröstet. Ville inte gå upp ur sängen ens och ännu mindre göra något särskilt... Men bloggläsning inspirerade mig och fick mig att tänka om. Fick mig att acceptera den dåliga känslan och samtidigt bestämma mig för att inte låta den vinna. Så då gick jag upp, gjorde en smoothiebowl till frukost, tog fram kameran en stund och sedan åt jag lugnt min frukost tillsammans med skön musik. Att leka med fotograferandet är roligt o inspirrerande, och att starta dagen med nyttig god frukost ger en energi :) 
 
 
 
 
Nyttig smoothiebowl: 
 
1 banan fryst i skivor
ca 1,5 dl kokosmjölk
Några dl tinade bär (jag använde blåbär och hallon)
Hallon, björnbär och kokosflingor till dekoration
 
 
En sovande Aska fick vara med på ett hörn <3 
 
 
Close up
 
 
 
Sociala medier är fullt av duktiga och inspirerande människor som fick mig att vilja göra detta. Främsta inspirationen och receptidén kom dock från Nathalie Aurén. Ni kan läsa hennes fina blogg här. Skrivet på ett mycket inspirerande sätt och med recept, kloka funderingar, tips och alldeles UNDERBARA bilder.