Tällbergsminnen

Igår morse åkte mamma och Olivia iväg med våra familjekompisar till Tällberg. Jag skulle egentligen följt med men det blev inte så, bl.a. på grund av jobbet. Jag har inte samma intresse av att åka skidor i Rättviks lilla backe längre men det är något med dom där veckorna som är speciellt. Så det känns ganska tråkigt att jag är hemma, hade varit härligt att få en veckas ledigt i vinterparadiset. O när de sen postas bilder på instagram blir jag lite extra avis! 
 
 
 
Eftersom vi varit där varenda år så länge jag kan minnas så har det kommit att bli en speciell plats. På vintrarna har vi lärt oss åka skidor och snowboard i lilla rättviksbackarna och på somrarna har vi lekt i trädgården och på dalahästarna där vi bodde. Stundtals har vi nog alla bråkat som syskon men vi har blivit som en enda stor tajt familjen annorlunda. Vi har gjort mycket roligt dom där veckorna i tällberg ;)