Midsommarfredag

Efter dagarna i Nedervetil väntade ett kvällspass och ett morgonpass på jobbet. Men sen visste jag ju att fler dagars ledighet väntade så det var ganska lätt att orka. Blir alltid bättre då man har saker att se fram emot! Just det här med midsommarfredagen var dock väldigt oklart. In i det allra sista så velade vi fram och tillbaka vad vi skulle hitta på. Men till slut bestämdes det att vi skulle vara hemma hos Jean så när jag hade slutat o fixat nå smått så åkte jag med Misse från Vasa o dit. Sen blev det en spontan men riktig SUPERKVÄLL! Vacker solnedgång, härligt folk, gott att dricka, bra samtal, spelande, sommarhäng ute och allt det där sociala festlivet som jag har saknat lately. En riktigt skön mix av nytt och gammalt folk! Martina, flickorna, Casper och så nedervetilpojkarna förstås. Blev en lagom lång och flummig natt som avslutades med en fin nattpromenad hem till Martina där vi till slut somnade gott :) 
 
 
 
 
 
Aldrig nånsin har en midsommar varit så flummig innan men det slutade ändå på topp. Är såå glad att jag var just där jag va med dom jag tycker så mycket om <3 O jag stillade den där abstinensen lite, fick allt det jag hade väntat på. Bättre blir det väl inte!?