2 years ago

Jag tycker om funktionen på facebook som låter en minnas vad man gjorde det här datumet tidigare år. För två år sen idag publicerade jag bilden nedan. Jag var på roadtrip med Erika till Björkö och gick på café Salteriet. Hade precis skrivit inträdesprovet till novia och passade på att göra något roligt med Erika medan jag ändå var här. Tänk om jag hade vetat då att jag skulle komma in på novia och att jag idag kan säga att jag har avklarat mina två första år på sjukskötar/barnmorskeutbildning. O tänk om jag hade vetat då att jag skulle ha förälskat mig fullständigt i Österbotten, så mycket att jag helst aldrig vill flytta härifrån. Konstigt det där vad som kan hända på två år! Hursomhelst så är jag STOLT över mig själv som har klarat av dom här åren och stolt över mig själv som valde att följa mina drömmar o flytta hit. Om jag inte hade gjort det så vet jag inte vad jag hade gjort idag, men jag är i alla fall otroligt glad att vara just här :D 
 
 
Nu ska jag alldeles strax cykla iväg till sjukhuset och mitt första nattskift. Hoppas att det inte blir för stressigt, men inte heller så lugnt att man blir trött. Ha en skön helg!