Before christmasholiday

Sista 1,5 veckan i Vasa före jul blev något stressig men annars riktigt bra. Skolan var ganska lugn eftersom det enda vi hade sista veckan var två föreläsningar plus mellanseminarium för vårt examensarbete och det har vi ju kommit bra på väg med. Förutom skolan så hann jag även med brobyggarnas julfest/skinkbingo på ollis, en lunch med martina o julia, middag hos hencca, jobb några dagar, chill o fira lite minijul med casper, diverse ärenden, middag hemma hos paulina, morgonpromenad med natti o pepe och en härlig stund på fazer café tillsammans med hencca. Sista vasa-helgen var även riktigt lugn för min del eftersom jag varit sjuk länge utan att det blir riktigt bra. Det enda jag gjorde var att flytta diverse från mig till casper eftersom det är där jag numera bor och från o me januari så har jag inte min lägenhet längre. Roliga tider! Skriver kanske mer om det nån annan dag ^^
 
(null)
Jul på ollis 
 
(null)
Lunch med fina vänner på sweet vaasa 
 
(null)
Numera har vi tv i sovrummet så då kan man se på bästa julfilmen
 
(null)
Underbart vackra vasa! 
 
(null)
Bästie-träff med PIC på fazer 
 
(null)
 
Nu sitter jag på flygplatsen efter fem dagar i stockholm och ska tillbaka hem till Vasa. Mer om sverige-dagarna i ett senare inlägg :)