Forgive my absence

Veckorna rullar på och jag har allt för mycket på schemat, i huvudet och i livet för att tänka på bloggen. Nånstans tror jag att bloggen kanske inte är lika viktig för mig längre av många skäl. Kanske har jag inte ett lika stort behov av att få skriva av mig mer. Antar att jag får utlopp för det nån annanstans. Samtidigt har jag också så fullt upp att leva livet att jag sällan har tid, ork och lust att fokusera på bloggen. Det får helt enkelt komma lite uppdateringar så där då och då när jag har tid istället :) 
 
Senaste tiden har i alla fall varit för det mesta riktigt härlig! Även ganska intensiv, jag kan faktiskt räkna stunderna som jag har varit själv eller inte haft något att göra. Skolan är igång igen för fullt med lektioner, tentläsning, uppgifter, påbörja examensarbeten osv. Vädret har varit soligt och vårhärligt för att sen svänga tillbaka till snöstorm och vinter igen, gotta love takatalvi. Söndagsbrunch med amanda, mamma var på besök, vi var på en superbra föreställning med Wasaspexet, åkte till Sverige med Casper, plugg i mängder, underbar årsfesthelg, en sista sitz för terminen, kompisluncher, mysiga kvällshäng och prata bort timmar osv. Allt och inget med andra ord. O nästan bara bra!
 
En solig dag kan man passa på att måla lite igen 
 
 
 
Wasaspexets föreställning om förbudstiden levererade från början till slut! Skådisarna, dansarna, koreografierna, sångtexterna, ropen och allt :D 
 
 
Skrämmande att examensarbetet/kandin är påbörjad... Mer om det när vi actually har kommit nånstans haha
 
Sushi med Hencca <3 
 
Skolans mat och skolans café är nice!! 
 
 
Jag, Martina och Nadja kämpar duktigt med skolarbete
 
 
 
Filicia, NUD och FSLF ordnar sitz i Sundom och eftersläpp på ollis. Flummigt men kul 
 
 
Plugg, middag, mys och pratkväll med martina <3 
 
Todays quote! 
 
Nu är det sovdags för jag är rätt trött när förra natten inte blev så värst mycket sömn. Kände bara för att titta in och uppdatera lite kort om senaste veckorna. Mer om Sverigeresan och underbara årsfesthelgen kommer så småningom. Men gonatt o ha det fint så länge :)