I'm so excited

De senaste två dagarna har jag mått bättre igen vilket är väldigt skönt! Jag orkar göra mer och slipper ligga i soffan hela tiden. I skolan är det förutom praktiska övningar och föreläsningar  även en massa olika grupparbeten. Idag gjorde vi en intervju med en studerande från Sudan och började skriva riktigt bra på våra arbeten. Igår däremot blev allt bara flummigt och istället för jobb så skrattade vi åt snapchat och spelade bilspel på datorn haha. Sen hängde jag hos Martina tills kören började, bra eftermiddag! 

No words needed för dessa två ;) 

Här pluggade vi kanske ännu hehe...


Idag har jag varit ti biblioteket, packat, pantat flaskor, varit ute med skräp och en del annat praktiskt. Galet att tänka att jag flyttar nu! Hann också med en middag och PLL med Paulina. 



Nu ligger jag i soffan och har läst psykologi och lite andra bäcker inför grupparbetena. Har just bestämt att de får räcka för idag. Snart borde jag väl gå o sova men är så taggad att ja inte riktigt kan komma till ro. Imorn får jag nycklarna ti lägenheten. Imorn levereras min soffa. Och bäst av allt, imorn kommer mamma och Olivia hit. Längtar! Ska bli riktigt spännande att visa dem allt här, låta dem träffa vännerna här och sen får vi se va vi hittar på :D