En liten nyårshälsning

Har haft fullt upp de senaste dagarna så har faktiskt inte hunnit eller prioriterat att blogga mer om tiden här hemma. Det har varit bra i alla fall med julfirande, släkthäng, filmkväll, utgång, tid med kompisarna och ett goodbye-party för finaste Helena som ska plugga i Mexiko. Alla härliga människor här som gjort dagarna så fina, ni vet vilka ni är. 

Idag tog jag lång sovmorgon, packade lite och sen har jag fixat mig för nyårskvällen. Ett årsinlägg är nästan klar men vill inte stressa med det sista. Tänker varje år att ja ska ha klart det i tid men tycks aldrig lyckas. Det kommer imorgon istället! Nu är jag snart klar och ska möta upp Carro för årets nyårsfest, ska bli superhärligt. Hoppas att ni alla får en bra nyårsafton! Tar vara på de sista 2015-momentsen och att ni sen är redo för 2016. Det är i alla fall jag :) 


GOTT NYTT ÅR UNDERBARA NI <3