Mysipys

Mysipys är ett mysigt ord, som egentligen inte finns förstås. Men jag använder det ändå ^^ Och mysipys var just vad min dag har varit!

Dagen blir liksom bara bra när det är så fantastiskt väder som det har varit idag! Varmt och soligt gör att man får massa extra energi och man går ut och verkligen gör saker :) Grillpartyt hemma hos familjevännerna till min familj var jättekul faktiskt! Familjen som hade det har jag redan träffat och dom är sjukt gulliga, jag passar väldigt bra ihop med dem. Deras dotter Felicia som fyllde ett är så himla söt också, vi blev bästisar idag ^^ De andra familjerna som kom var också väldigt trevliga och det är alltid kul att träffa nya människor. Svenskar, norskar, polacker, engelsmän och schweizare!

På kvällen var ju jag och mina nyfunna au pair vänner på Coppet beachen och hade grillparty/picknick/födelsedagsfest/strandhäng, vilket var underbart :D En sak jag kände när jag åkte direkt efter studenten var att jag skulle missa allt häng med vänner i olika parker som blir under sommaren, men nu fick jag ju det ändå :) Det var precis lika härligt som hemma, fast inte lika ljust på kvällen så när vi skulle hem såg vi typ ingenting :P Melissa som fyllde år är verkligen härlig, tycker om henne sjukt mycket och är jätteglad att hon stannar även i höst! Totalt var vi ungefär 20-25 idag, jag är tacksam över att jag redan fått så många nya vänner. Det var nice idag för alla hade med sig någonting att dela med sig av. Typ bröd, olika sallader, kakor, choklad, jordgubbar, godis osv och sen la vi allt i mitten och alla åt av allt. Mysipys helt enkelt! ;)

Nu är det dags för mig att sussa. God natt fina vänner <3